wtorek, 14 maja 2013

chaos.

I znowu zostawiłam was na tak długo.
Żyję.
Praca,uczelnia i multum innych zajęć pochłaniają mnie bez reszty.
Są dni gdy wychodzę z domu przed 7 a wracam po 22.
W weekend wypada posprzątać i gdzieś wyjść,na dodatek sesja jest coraz bliżej.
Obiecuję,że będę teraz pisać częściej,stęskniłam się za blogowaniem.

Przy okazji chciałabym podzielić się z wami nowym ulubionym słówkiem - Cyberslacking.
Oznacza ono cyberlenistwo w miejscu zatrudnienia a dokładniej jest korzystaniem z internetu w prywatnych celach w momencie gdy powinniście oddać się w pełni powierzonym zajęciom :P

Zauważyłam,że jest to zjawisko dość powszechne w moim biurze.Sama czasem zajrzę na ulubione blogi w momencie gdy kończę papierkową robotę lub muszę na coś czekać i siedzę bezproduktywnie za biurkiem.

Chciałam któregoś dnia napisać notkę ale stwierdziłam,że to już by było grube przegięcie.

Dodatkowo ostatnio wyleczyłam się z wszelakich konkursów.Nie miał na to wpływu fakt,że nie mam ostatnio czasu by wziąć w nich udział,zauważyłam,że mimo poświęconego czasu i dobrym pomysłom nie udało mi się nic osiągnąć.A czas jest przecież najcenniejszą walutą.Po raz kolejny doceniam prawdziwość słów "w życiu nie ma nic za darmo".

Przygotujcie się na zbiorczą recenzję ostatnio przeczytanych przeze mnie książek,muzyki i filmów,thank God za dojazdy i ZTM,gdybym nie czytała i nie słuchała muzyki w autobusie nie wiem jakbym funkcjonowała.
Trzeba w ciągu dnia wygospodarować choć chwile na drobne przyjemności,inaczej można zwariować (o tym osobny post).

Piszę do was leżąc z laptopem w łóżeczku,przykryta mięciutką kołdrą,obok pochrapuje mój pies,który śpi z otwartymi oczami i wygląda przez to jak stworek z kosmosu.

Za 4 godziny 10 minut muszę wstać.

Dobranoc.

Życzę wam owocnego i udanego dnia :)))

P.S: Dzisiaj będę rebel i nie dodam obrazka,nie miałam weny a wujek google nakarmił mnie obrazami stworzenia świata,big bang czy wielkiej improwizacji.




2 komentarze:

  1. Hej, nominowałam Cię do Liebster Blog :).
    http://kocur-bury-kocur.blogspot.com/2013/06/zapchajdziura.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie,szkoda tylko że przeczytałam to tak późno :((

    OdpowiedzUsuń