poniedziałek, 4 czerwca 2012

...Nienawidzę poniedziałków...





Jest zimny i ponury poniedziałek.

Początek kolejnego tygodnia który ja witam infekcją gardła i zapchanym nosem.
Leżę na kanapie opatulona grubą kołdrą i oglądam arcy ambitny paradokument "Ukryta Prawda"("marność nad marnościami i wszystko marność").
W głowie cały czas siedzi świadomość nadchodzącej sesji i trwających zaliczeń.
Może z nudy a może z powodu zbliżających się egzaminów postanowiłam założyć tego bloga.
Każdy z nas wie o tym,że gdy zbliża się sesja zaczyna nas interesować wszystko tylko nie wielogodzinne ślęczenie nad książkami i esejami.
Będe pisała tu o najrozmaitszych rzeczach,chce dzielić się z Tobą moim spojrzeniem na świat oraz przemyśleniami,nie zabraknie również anegdotek z życia mojego oraz moich znajomych.

Mam nadzieję że zostaniesz tu ze mną Czytelniku na dłużej.

Coco

3 komentarze:

  1. Ładny ten blog, zasubskrypowałem sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Andrzeju, nie ukrywam że jesteś jednym z moich blogowych GURU :))

    OdpowiedzUsuń