wtorek, 26 marca 2013

...Jemu na Tobie nie zależy...


źródło: loveit.pl


Każda z Nas ma przyjaciółkę,która chociaż raz miała kłopoty z facetem.
Ja w sprawach sercowych doradzałam chyba z milion razy.

Niezależnie od tego, ile się produkowałam nie uzyskałam upragnionego efektu i tylko strzępiłam sobie język na próżno.
Dopiero po fakcie słyszałam-"Mogłam się Ciebie posłuchać :( "

Wyznaję jedną, niezawodną zasadę - Jeżeli naprawdę podobasz się facetowi on zrobi wszystko by być z Tobą!!!

1. Jeżeli on nie odzywa się kilka godzin i napisze sms'a to nie odpisuj mu w ciągu 30 sekund!
Potrzymaj go dłużej w niepewności i pokaż,że masz swoje życie oraz zajęcia a nie wegetujesz od wiadomości do wiadomości.Chyba nie chcesz wyjść na desperatkę?

2. Nie udawaj kogoś kim nie jesteś. 
Jeżeli na co dzień śmigasz w trampkach i w naturalnym makijażu na spotkania z nim nie nakładaj 2 ton tapety i niebotycznych szpil w których nie umiesz chodzić. Efekt może być odwrotny od zamierzonego.On polubił Cię taką jaką poznał.

3. Nie nakazuj Twoim znajomym na pierwszym spotkaniu z Nim cenzurować myśli i odpowiedzi,omijać anegdot z Twoim udziałem.
Przez to atmosfera będzie sztywna, przyjaciele mogą  poczuć, że ich się wstydzisz.
Poza tym facet musi przyjąć Cię z dobrodziejstwem inwentarza, Oni byli pierwsi, znają Cię lepiej, nie akceptując ich On nie akceptuje części Ciebie.

4. Nie ma wytłumaczeń w stylu "Nie chcę się na razie wiązać, zostałem zraniony w poprzednim związku, rany są świeże","Jesteś cudowną dziewczyną,ale ja nie jestem gotowy,wina jest we mnie","Muszę się uczyć","Mam pracę/Urodziny Siostry/Mecz Siatkówki".
Jeżeli mu się spodobałaś on będzie szukał kontaktu z Tobą.Będzie pisał, będzie dzwonił, będzie spychał obowiązki na dalszy plan, będzie chciał się spotkać chociażby na święcie lasu.Będzie o Tobie myślał i szukał kontaktu fizycznego gdy będziecie się widzieć.
Będzie odzywał się pierwszy, choćbyś milczała cały dzień.
Będzie zachowywał się tak jak Ty w stosunku do Niego.
Będzie chciał być z Tobą jak najczęściej co naturalnie przerodzi się w związek.

Czy nie wydaje się to proste???
Jeżeli pojawiają się komplikacje to najwyraźniej On nie jest zainteresowany Tobą tak bardzo jak Ty Nim!
Wtedy najlepiej odpuścić, bo żal cennej młodości na typa który bawi się Tobą i Twoimi uczuciami.
Związki są dla zdecydowanych ludzi, którzy wiedzą czego chcą od partnera.
Wiecznych Piotrusiów Panów zapraszam do Nibylandii.
Wybij sobie z głowy statusy na fejsie "To skomplikowane", nic nie jest skomplikowane jeżeli obie osoby chcą tego samego wystarczająco mocno.

Jesteś dla siebie najważniejsza, więc szanuj siebie i nie pozwól by Twoja samoocena spadła przez jakiegoś egoistę.

GIRL POWER!

Wasza CoCo

3 komentarze:

  1. Bardzo dobrze i mądrze powiedziane!! niestety spotkałam się z dziewczynami co by dla faceta wszystko zrobiły a on często gęsto je olewa:/ taka prawda, na szczęście nie w moim przypadku bo nikogo nie mam haha (ja też tak mam że jak doradzam to nikt nie słucha, a potem okazuje się że jednak miałam rację:/)

    polecam książkę "Dlaczego mężczyźni kochają zołzy" - myślę że pasująca do tematu :)

    pozdrawiam, i będę tu zaglądać bo naprawdę ciekawie piszesz :)) aaahh, więc już Cię dodam do mojej listy:P

    OdpowiedzUsuń
  2. No u mnie większość koleżanek i przyjaciółka chodzą wszędzie z nosem wbitym w telefon :P
    Strasznie mnie to wkurza,bo lubię podczas plot czuć kontakt wzrokowy albo chociaż zaangażowanie ze strony rozmówcy.
    Zołzy to obowiązkowa pozycja,dawno przeczytana,poluje teraz na 2 część :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, nawet nie wiedziałam że jest część druga, - więc trzeba będzie przeczytać obowiązkową lekturę mądrych kobiet:P :)

    OdpowiedzUsuń